Aquila completes the acquisition of InfoCorp

Montevideo, URUGUAY – May 21, 2020 – Aquila, known for investing in category-defining software companies globally, announced today the acquisition of ICORP S.A. (“InfoCorp”), a leading omni-channel digital banking platform provider supporting the major banks and financial institutions across Latin America and the Caribbean.

Founded in 1994 with headquarters in Uruguay and presence across Uruguay, Chile, the Dominican Republic, Colombia and Puerto Rico, InfoCorp offers an intelligent omnichannel platform for digital banking. The platform allows developing the best experience for users of financial institutions through all available channels across web, mobile, social and in-person.

“InfoCorp has been looking for a partner to support us as we move to our next level of experience for our clients. We are excited to join Aquila and the Constellation family as they believe in long-term relationships, and the ‘hold and grow forever’ approach supports us in our focus on long-term expansion with our clients.” said Ana Inés Echavarren, CEO of InfoCorp.

InfoCorp will continue to support its customers and partners as an autonomous business unit of Aquila.

About InfoCorp

Founded in 1994, InfoCorp is a leading provider of omni-channel banking solutions across the Latin American and Caribbean markets. It provides leading-edge, innovative solutions that enable banks create tailor-made experiences for their clients. For more information: infocorpgroup.com/en

About Aquila

Aquila backs category leaders across software. With global institutional reach throughout finance and banking, media, government, real estate and education, Aquila exists to help software operators build lasting companies through permanent capital. Aquila is a division within Vela Software, and a wholly owned subsidiary of Constellation Software Inc. For more information: www.aquilasw.com

Contact:

Richard Hyun

Senior Vice President, Corporate Development, Global

rhyun@aquilasw.com

Nicolás Herrera

Senior Manager, Corporate Development, LATAM

nherrera@aquilasw.com

Montevideo, URUGUAY – 21 de mayo de 2020 – Aquila, conocida por invertir en empresas de software lideres en sus categorías a nivel mundial, anunció hoy la adquisición de ICORP SA (“InfoCorp”), un proveedor líder de plataformas de banca digital omnicanal que respalda a los principales bancos y entidades financieras de América Latina y el Caribe.

Fundada en 1994 con sede en Uruguay y presencia en Uruguay, Chile, República Dominicana, Colombia y Puerto Rico, InfoCorp ofrece una plataforma omnicanal inteligente para banca digital. La plataforma permite desarrollar la mejor experiencia para los usuarios de instituciones financieras a través de todos los canales disponibles: web, móvil, social y presencial.

“Con InfoCorp hemos estado buscando un socio que nos apoye a medida que avanzamos hacia el siguiente nivel de experiencia para nuestros clientes. Estamos entusiasmados en unirnos a Aquila y la familia de Constellation porque creemos en las relaciones a largo plazo y en el enfoque de "mantener y crecer para siempre", que respalda nuestro foco en la expansión a largo plazo con nuestros clientes". dijo Ana Inés Echavarren, CEO de InfoCorp.

InfoCorp seguirá apoyando a sus clientes y socios como una unidad de negocio autónoma de Aquila.

Acerca de InfoCorp

Fundada en 1994, InfoCorp es un proveedor líder de soluciones bancarias omnicanal en los mercados de América Latina y el Caribe. Proporciona soluciones innovadoras y de vanguardia que permiten a los bancos crear experiencias customizadas para sus clientes. Para más información: infocorpgroup.com/es

Acerca de Áquila

Aquila respalda empresas de software lideres en sus categorías. Con alcance institucional global en finanzas y banca, medios, gobierno, bienes raíces y educación, Aquila existe para ayudar a los operadores de software a construir empresas duraderas con capital permanente. Aquila es una división de Vela Software y una subsidiaria de propiedad total de Constellation Software Inc. Para obtener más información: www.aquilasw.com